Ремонт двигуна у Львові

Гарантія на ремонт 1 рік
Перелік послуг :
  • Діагностика двигуна
  • Капітальний ремонт двигуна
  • Ремонт поршневої групи
  • Ремонт ГБЦ
  • Заміна вкладишів
  • Заміна прокладки ГБЦ
  • Регулювання зазорів клапанів
  • Ендоскопія циліндрів
  • Тест системи охолодження
Сучасні автомобілі мають надійні двгуні які можуть проходиті до 300 тисяч кілометрів. Але все одно рано чи пізно ресурс вичерпується, і необхідний ремонт двигуна і заміна зношених частин. Крім планового ремонту двигуна іноді виникає необхідність у його екстреному ремонті.

Будь-який автовласник повинен насторожитися при появі шуму або стуку в двигуні, які були зовсім не характерні для його роботи раніше. Причини цього стуку можуть бути різними. Для того щоб з'ясувати причини, потрібна кваліфікована діагностика двигуна. У багатьох випадках для достовірної діагностики і ремонту необхідна наявність спеціального обладнання, яке є далеко не у кожному автосервісі.
Від справності двигуна безпосередньо залежить безпека автомобіля.
Наші
переваги
ЧОМУ МИ?
Досвід фахівців від 5 років
Лояльні ціни на запчастини
Не складні ремонти виконуємо за 1 день
Дешевше оффіціала на 50%
Оригінальне
обладнання
Гарантія на роботи 1 рік
Отримайте безкоштовну консультацію від наших майстрів
Ремонт силового агрегату являє собою сукупність наступних етапів:
  1. Діагностика двигуна Перш ніж почати будь-який ремонт двигуна, наші майстри з'ясовують які технічні параметри нижче гранично допустимого рівня. Основними параметрами є компресія в циліндрах і тиск моторного масла. Після перевірки можна робити висновок про зношенні вузли двигуна і необхідності його ремонту. Діагностика двигуна у нас триває 1-3 годин, в залежності від модифікації двигуна і обсягу робіт.

  2. Зняття двигуна Наші фахівці знімають двигун з мінімальним розбиранням. Це дозволяє зберегти дорогоцінний час так як проводити розбирання набагато зручніше на знятому моторі. З двигуна зливаються всі технічні рідини (моторне масло, охолоджуюча рідина). У деяких випадках двигун доводиться знімати разом з коробкою перемикання передач. На деяких автомобілях в залежності від конструктивних особливостей, двигун знімається через низ після зняття підрамника

  3. Розбирання двигуна Після того як двигун встановлений на стенд і очищений від піску і бруду можна приступати до розбирання. Знімається все навісне обладнання і паливна система. Знімається головка блоку циліндрів, масляний піддон, поршні, колінчастий вал. Головка блоку циліндрів розбирається повністю.

  4. Мийка деталей двигуна Всі демонтовані деталі промиваються спеціальною рідиною. Для якісної дефектації двигуна необхідно якісно очистити всі деталі від масла, сажі і нагару.

  5. Вибракування деталей двигуна Ретельно вимиті деталі підлягають досконалому дослідженню з застосуванням високоточних вимірювальних пристроїв. Вимірюються всі розміри на допуски і ступінь зносу. Візуально оглядаються на наявність мікротріщин, задирака, потертостей і подряпин. Обертові деталі перевіряються на биття і співвісність. Після подетального дослідження двигуна складається перелік необхідних для ремонту запасних частин і приймається рішення про необхідність механічної обробки.

  6. Механічна обробка двигуна В першу чергу перевіряємо головку блоку циліндрів на наявність прихованих мікротріщин. Після шліфується площину прилягання головки блоку циліндрів до блоку циліндрів. Змінюються напавляючі втулки клапанів. Прорізаються фаски прилягання клапанів. Далі розточується блок циліндрів під поршні ремонтного розміру. Якщо знос блоку не дозволяє зробити розточення під ремонтний розмір - в блок циліндрів запресовуються нові гільзи і так-же розточуються, тільки вже під стандартний розмір. Обов'язково хонінгуем поверхню циліндрів. Це необхідно для того, щоб на стінках циліндрів затримувалася масляна плівка - оберігаючи тим самим поршневу групу від передчасного зносу.

  7. Збірка двигуна Після механічної обробки деталі ретельно продуваються, видаляються залишки стружки і технологічних рідин. Нові запчастини перед установкою змащуються монтажною пастою. Обов'язково встановлюються нові ущільнення і сальники. Згідно з інструкцією заводу виробника всі деталі встановлюється в певному порядку та затягуються з необхідним моментом зусилля.

  8. Установка двигуна Встановлюється двигун в порядку, зворотному зняттю.

  9. Обкатка двигуна Найголовніше після після ремонту двигуна - правильно його обкатати. Від цього буде залежати його термін служби. У перші 2000 км. не варто давати велике навантаження. Не намагайтеся перевірити на скільки збільшилася потужність і максимальна швидкість автомобіля. Обов'язково прогрівайте мотор після холодного пуску! Режимом обкатки вважається їзда при швидкості не більше 90 км.ч. і при оборотах не більше 2500 в хв. Після пробігу 2000 км. обов'язково змініть масло і фільтр.
      Made on
      Tilda